Gemeenten | Werkgevers
Mijn SKJ
Ik weet niet meer welk e-mailadres ik gebruikt heb, wat kan ik doen?

Als je niet meer weet met welk e-mailadres je kunt inloggen, neem dan contact op met SKJ via info@skjeugd.nl. Wij zoeken dan met je registratienummer of achternaam in het systeem op met welk e-mailadres je geregistreerd bent.

Wat betekenen de buttons achter de professional in je account?

In je werkgeversaccount zie je welke professionals hebben aangegeven bij je organisatie in dienst te zijn. Achter hun naam kan je één van de hieronder staande buttons zien:

  • geen button: de medewerker heeft een account aangemaakt
  • bezig met registratieaanvraag (grijs): de medewerker heeft een account aangemaakt in Mijn SKJ maar nog geen volledige registratieaanvraag gedaan
  • geregistreerd (groen): de medewerker is geregistreerd
  • afgewezen (rood): dit kan betekenen dat de registratie-aanvraag van je medewerker niet is ingewilligd. Vaker echter betekent het dat de medewerker een aanvraag op een onjuist opleidingsniveau heeft gedaan, en dat hij of zij is gevraagd een nieuwe aanvraag te doen, of is geadviseerd een scholingsadvies aan te vragen.
  • verlopen (rood): de registratiedatum is verlopen, en de medewerker is niet meer geregistreerd
  • uitgeschreven (rood): de medewerker is uitgeschreven en dus niet meer geregistreerd
  • scholingsadvies (oranje): de medewerker is bezig met (bij)scholing die leidt naar registratie