Gemeenten | Werkgevers
Mijn SKJ
Wat betekenen de buttons achter de professional in je account?

In je werkgeversaccount zie je welke professionals hebben aangegeven bij je organisatie in dienst te zijn. Achter hun naam kan je één van de hieronder staande buttons zien:

  • verder met registratie: medewerker heeft een account aangemaakt in Mijn SKJ maar nog geen volledige registratieaanvraag gedaan
  • start registratie: medewerker heeft een account aangemaakt
  • geregistreerd (grijs): medewerker is geregistreerd
  • geregistreerd (rood): medewerker heeft een herregistratieaanvraag ingediend
  • herregistratie ingediend: medewerker heeft een herregistratieaanvraag ingediend
  • afgekeurd: dit kan betekenen dat de registratie-aanvraag van je medewerker niet is ingewilligd. Vaker echter betekent het dat de medewerker een aanvraag op een onjuist opleidingsniveau heeft gedaan, en dat hij of zij is gevraagd een nieuwe aanvraag te doen.
  • wacht op controle: het dossier is volledig ingediend en in behandeling bij SKJ
  • bijgekomen: werknemer is toegevoegd aan je werkgeversaccount
  • verlaten: werknemer is verwijderd uit je werkgeversaccount
  • verlopen registratie: de registratiedatum is verlopen, en je werknemer is niet meer geregistreerd
Ik weet niet meer welk e-mailadres ik gebruikt heb, wat kan ik doen?

Als je niet meer weet met welk e-mailadres je kunt inloggen, neem dan contact op met SKJ via info@skjeugd.nl. Wij zoeken dan met je registratienummer of achternaam in het systeem op met welk e-mailadres je geregistreerd bent.